Villavakantiepark IJsselhof

Je  kunt contact met ons opnemen via onderstaand formulier.

Het invullen van een e-mailadres is verplicht, zodat wij contact kunnen opnemen.

Het e-mailadres zullen wij nooit aan derden verstrekken.

Contactgegevens
Uw e-mailadres wordt niet verstrekt aan derden.
Bericht
Stel uw vraag of geef uw feedback in onderstaand veld.

Veelgestelde vragen

1) Hoe gaat Villavakantiepark IJsselhof om met het Coronavirus?

Algemeen
Graag willen wij je informeren dat wij de situatie m.b.t. het coronavirus nauwlettend in de gaten houden. Wij nemen extra maatregelen op het gebied van hygiëne en veiligheid, zowel in de villa’s als op onze receptie en bij de diverse faciliteiten. Wij volgen hierin alle adviezen van het RIVM op. 

Bij ons op het kleinschalige park kunt u terecht om te genieten van een vrijstaande villa, gelegen in rust, ruimte en natuur. Alle faciliteiten zijn geopend. Per zaterdag 25-09 kunt u bij het zwembad ook weer terecht zonder reservering.

Let op: Bij bezoek aan plekken waar het drukker wordt, zoals de horeca, evenementen, poppodia, theaters en bioscopen, heb je in heel Nederland een coronatoegangsbewijs nodig.

Voelt u zich nog wat onzeker over het maken van een reservering?

Wanneer je een verblijf boekt in 2021, dan kun je tot 21 dagen voor aankomst éénmalig gratis omboeken met een uiterste aankomstdatum tot en met 31 december 2021. Deze service wordt aangeboden zolang er beperkingen van kracht zijn die invloed hebben op uw reservering.

Daarnaast bieden wij de flexibiliteit om de vakantie tot 1 dag voor aankomst om te zetten in een voucher in geval van een gesloten grens, negatief reisadvies naar onze regio of quarantaineplicht bij aan- en/of terugkomst.

Mogelijke invloed huidige maatregelen op uw reeds geboekte verblijf
Heb je een verblijf geboekt met meerdere huishoudens, dan verzoeken wij om het stappenplan van de overheid inzake de versoepelingen in de gaten te houden. Bij twijfel kunt u altijd contact met ons opnemen. Samen zoeken wij dan naar een passend alternatief. 

Indien er vragen zijn over de reeds gemaakte reservering, verzoeken wij om ons te mailen via info@villavakantieparkijsselhof.nl. Wij streven ernaar om de mail op korte termijn te beantwoorden. Ook kun je ons telefonisch benaderen tijdens onze openingstijden op 0228-591926

2) Hoe kan ik een reservering maken?

Je kunt 24 uur per dag heel snel en gemakkelijk een reservering maken via onze zoek en boek.

Voor meer informatie over het maken van een reservering kunt u ook e-mailen naar de receptie. De receptiemedewerkers van het villavakantiepark zullen u dan zo spoedig mogelijk antwoord geven op uw vragen.

Tijdens openingstijden van de receptie kan er ook telefonisch geboekt worden. Onze receptie bereikbaar op +31 (0) 228 591926

3) Kan ik kindermeubilair bijboeken bij mijn reservering?

Je kunt bij ons kindermeubilair bijboeken (*):

- Kinderstoel, kinderbed, kinderbox, of kinderbad € 2,50 per nacht

- Peuterpakket (stoel en bedje) € 13,00 per verblijf

- Babypakket (stoel, bedje, box en badje) € 25,00 per verblijf

Indien je een kindervilla huurt is het kindermeubilair (kinderstoel, kinderbed, kinderbox en kinderbad) reeds in de vakantievilla aanwezig. Heb je extra nodig, dan kun je deze bij ons huren of zelf meenemen. 

Het kinderbed is exclusief linnen. Lakenpakket is te huur voor € 5,95. Dit zijn twee lakentjes (geen dekentje).

(*) In type Kindervilla en type Andijk is er voor één baby kindermeubilair aanwezig.

4) Wat is bij de huur inbegrepen en wat niet?

De huur van de woning is inclusief:

- Elektriciteit, gas, water en verwarming

- Toegang tot overdekte zwembad

- BTW

 

De huur van de woning is exclusief:

- Verplichte bijkomende kosten

- Eindschoonmaak

- Bedlinnen

- Reserveringskosten

- Toeristenbelasting

- Eventuele borg

(Villavakantiepark IJsselhof houdt zich het recht voor om, zonder opgave van reden, een contante borg van € 50,00 per persoon te vragen)

5) Waar kan ik de routebeschrijving naar het park vinden?

Je kunt op deze pagina via de afbeelding van de plattegrond doorklikken naar Google Maps. Vanaf daar kun jr een routebeschrijving krijgen naar het park.

Plan hier uw route

6) Van wanneer tot wanneer loopt een weekend-, midweek- en weekverblijf?

Weekendverblijf
Een weekend begint vrijdag om 15.00 uur en eindigt maandag om 10.00 uur (3 nachten).

Midweekverblijf
Een midweek begint maandag om 15.00 uur en eindigt vrijdag om 10.00 uur (4 nachten).

Weekverblijf
Een week loopt van vrijdag 15.00 uur tot vrijdag 10.00 uur of maandag 15.00 uur tot maandag 10.00 uur.

In bepaalde periodes kunt u het late en of vroege vogel arrangement bij boeken, zodat je op vertrekdag nog even kunt uitslapen of op de aankomst dag eerder in de vakantievilla kunt.

7) Wat zit er in de diverse pakketten?

Babypakket:

- Kinderbadje

- Kinderbedje

- Kinderstoel

- Kinderbox

 

Peuterpakket:

- Kinderbedje

- Kinderstoel

 

Keukendoekenpakket:

- 1 handdoek

- 1 theedoek

 

Handdoekenpakket:

- Kleine handdoek

- 1 grote handdoek

 

VIP-pakket (voor 2 personen):

- Welkomstpakket incl. een fles wijn

- Koffie- en theepakket

- Badpakket

- Keukendoekenpakket

- Handdoekenpakket

- Twee opgemaakte bedden bij aankomst

 

8) Hoe is de betaalprocedure?

Na ontvangst van de reserveringsbevestiging voldoet u een aanbetaling van 30% van de verschuldigde totaal reissom.
Betaling van voornoemde bedrag dient te geschieden bij reserveren online of binnen 7 dagen na datum van de bevestiging tevens factuur van de reservering. Het restant van de totaal verschuldigde som dient door IJsselhof te zijn ontvangen maximaal 6 weken voor de dag van aanvang van het bij IJsselhof geboekte zoals vermeld in de bevestiging.

Bij reservering binnen 6 weken tot 7 dagen voor aanvang van uw verblijf dient het gehele reserveringsbedrag ineens online of binnen 7 dagen voldaan worden na ontvangst van de reserveringsbevestiging.

Bij reservering binnen 1 week voor aanvang van uw verblijf dient de totaal verschuldigde som direct online of bij aankomst te worden voldaan.

9) Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

IJsselhof zorgt ervoor dat uw persoonlijke gegevens strikt vertrouwelijk blijven. Uw persoonlijke gegevens worden zorgvuldig behandeld en beveiligd conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Het gegevensbestand wordt gebruikt voor onze gastenadministratie. Deze gegevens kunnen tevens worden gebruikt om gerichte informatie en aanbiedingen over onze producten en diensten te geven.

Privacy & cookies

10) Waarom krijg ik geen korting terwijl dit wel op de site vermeld staat?

Voor kortingen dient u altijd rekening te houden met de kortingsvoorwaarden. 

Kortingsvoorwaarden

De kortingen gelden in bepaalde perioden voor jonge gezinnen en senioren. De korting is over de basis huursom. Om als jong gezin in aanmerking te komen voor de korting dient het jongste kind op tijdstip van verblijf 4 jaar of jonger te zijn. Om als senior in aanmerking te komen voor de korting dient één van de gasten op moment van verblijf 55 jaar of ouder te zijn.

Heeft u een speciale kortingscode dan dient u deze zelf in te voeren tijdens het online boeken.

De meeste kortingen zijn niet combineerbaar met andere kortingen.

Wilt u bij het online boeken als opmerking de geboortedatum van de persoon aangeven waardoor de korting van toepassing is.

Loopt u vast tijdens het on-line boeken kunt u tijdens kantooruren contact met onze receptie opnemen.

11) Heeft Villavakantiepark IJsselhof een speciale kindervilla?

Villavakantiepark IJsselhof heeft 6 speciaal ingerichte kindervilla’s. Deze villa is voorzien van 7 éénpersoonsbedden en een kinderledikant.

Sommige van deze villa’s zijn gelegen aan het water, echter voor de veiligheid van uw kinderen en voor uw vakantierust voorzien van een afrastering. Andere kindervilla's staan aan onze rustige dijkkant, deze zijn niet gelegen aan het water. Daarnaast zijn de villa’s uitgerust met wasmachine en droger,  commode met aankleedkussen, kinderbed, kinderbad box, traphekje boven, beveiligde stopcontacten, bolderwagen en buiten een zandbakje en picknicktafel.

De kindervilla is bij het online boeken terug te vinden onder villa type Medemblik.

12) Krijg ik een betalingsbevestiging?

Indien uw betaling overgemaakt is op rekeningnummer NL86 RABO 0120 3217 69 van Villavakantiepark IJsselhof en voorzien is van het reserveringsnummer, kunt u ervan uitgaan dat uw betaling goed bij ons is binnengekomen. U ontvangt hiervan een automatisch gegenereerde betalingsbevestiging indien uw e-mailadres bij ons bekend is.

13) Wat zijn de openingstijden van het zwembad?

Zwemmen is weer mogelijk!  Er wordt gezwommen in tijdsblokken die u vooraf dient te reserveren. Ook wordt u gevraagd een formulier met een  gezondheidscheck in te vullen. Meer informatie hierover ontvangt u in de enveloppe bij uw incheck. 

Door het maximum aantal personen dat per keer toegelaten mag worden in het zwembad, kunnen we helaas niet garanderen dat je tijdens je verblijf kunt zwemmen. De aanvragen worden zeer nauwkeurig bekeken. Zo hopen we iedereen een kans te geven. 

Wegens het jaarlijks groot onderhoud is het niet mogelijk te zwemmen in de periode van 10 januari 2022 tot en met 31 januari 2022

14) Wat zijn de openingstijden van de receptie?

De openingstijden van de receptie vindt u op de informatiepagina over de receptie.

15) Wat zijn de kosten om met voorkeur te boeken?

Heeft u voorkeur voor een bepaald villanummer, ligging, naast elkaar etc., dan betaald u eenmalig € 24,50 en heeft u zekerheid van uw keuze.

Wanneer u online via onze website bij ons boekt, dan kunt u via de knop "Voorkeursboeking" een villa aanklikken die u wenst (degene die nog vrij zijn worden groen aangegeven). Deze knop krijgt u te zien na het kiezen van een periode in de kalender.

16) Wat voor koffiezetapparaat is er aanwezig?

In onze villa's staan filter koffiezetapparaten. In het type Medemblik Wellness 6 is tevens een Nespresso machine aanwezig.

17) Is er Wifi aanwezig op het park?

Er is gratis WiFi aanwezig op het gehele vakantiepark.

18) Is een huisdier toegestaan?

Ja, maximaal twee huisdieren zijn toegestaan per villa. 
Kosten: € 5,00 per dier, per nacht plus € 20,00 extra schoonmaakkosten

Op het park dienen honden aangelijnd te zijn. In de villa zijn honden alleen in de woonkamer en de hal toegestaan.  

Bij de ingang van het park vindt u een groot grasveld waar u uw hond kunt uitlaten.
Op het gehele park geldt opruimplicht. 

20) Heb ik een visvergunning nodig om te vissen op het vakantiepark?

Elk jaar worden er vissen uitgezet in het water op Villavakantiepark IJsselhof. Het gaat om verschillende soorten karpers en voorntjes.

Je kunt gratis vissen vanaf de steiger bij de villa of bij de visvijver. Je hebt hiervoor dus geen visvergunning nodig. Wel als u buiten het vakantiepark gaat vissen. Je kunt dan terrecht in Wervershoof bij Hengelsport / Dierenspeciaalzaak de Moel (op 4,5 km).
We vragen wel de vissen terug te zetten in het water. Het is niet voor consumptie. 

Of ga een dagje vissen bij de Visput in Andijk (op 5 km). Hier kun je een dagticket kopen. 

Stageplaatsen

Stage lopen bij Villavakantiepark IJsselhof betekent werken in de sector verblijfsrecreatie waarin uitdaging, afwisseling en eigen verantwoordelijkheid centraal staat. Voor de ontwikkeling van je vakkennis, je creativiteit en van jezelf als persoon, kun je bij ons terecht.

Gezocht: Enthousiaste stagiaires die van aanpakken weten! 
Regelmatig hebben wij ruimte voor MBO en HBO stagiaires op ons park, Villavakantiepark IJsselhof te Andijk.
Wij hechten veel waarde aan gastvriendelijkheid, zelfstandigheid, initiatief en collegialiteit.

Aangeboden: Leerzame stageplaatsen op Villavakantiepark IJsselhof, onder goede begeleiding en tegen een aantrekkelijke stagevergoeding.

Is stagelopen bij Villavakantiepark IJsselhof voor een jouw uitdaging? 
Stuur dan een gemotiveerde sollicitatiebrief inclusief CV naar pz@villavakantieparkijsselhof.nl.

Wij willen graag van je weten welke opleiding en richting je volgt, wanneer je stageperiode is, voor hoe lang en wat je wilt leren tijdens je stage.