Villavakantiepark IJsselhof

U kunt contact met ons opnemen via onderstaand formulier.

Het invullen van uw e-mailadres is verplicht, zodat wij contact met u kunnen opnemen indien nodig.

Uw e-mailadres zullen wij nooit aan derden verstrekken.

Contactgegevens
Uw e-mailadres wordt niet verstrekt aan derden.
Bericht
Stel uw vraag of geef uw feedback in onderstaand veld.

Veelgestelde vragen

1) Hoe kan ik een reservering maken?

U kunt 24 uur per dag heel snel en gemakkelijk een reservering maken via onze zoek en boek.

Voor meer informatie over het maken van een reservering kunt u ook e-mailen naar de receptie. De receptiemedewerkers van het villavakantiepark zullen u dan zo spoedig mogelijk antwoord geven op uw vragen.

Tijdens openingstijden van de receptie kan er ook telefonisch geboekt worden. Onze receptie bereikbaar op +31 (0) 228 591926

2) Kan ik kindermeubilair bijboeken bij mijn reservering?

U kunt bij ons kindermeubilair bijboeken (*):

  • Kinderstoel € 2,50 per nacht
  • Kinderbed € 2,50 per nacht
  • Kinderbox € 2,50 per nacht
  • Kinderbad € 2,50 per nacht
  • Peuterpakket (stoel en bedje) € 13
  • Babypakket (stoel, bedje, box en badje) € 25

Indien u een kindervilla huurt is het kindermeubilair (kinderstoel, kinderbed, kinderbox en kinderbad) reeds in de vakantievilla aanwezig. Heeft u extra nodig, dan kunt u die bij ons huren of zelf meenemen. 

Het kinderbed is exclusief linnen. Lakenpakket is te huur voor € 5. Dit zijn 2 lakentjes (geen dekentje).

(*) In type Kindervilla en type Andijk is er voor 1 baby kindermeubilair aanwezig.

3) Wat is bij de huur inbegrepen en wat niet?

Bij de huur is inbegrepen:

  • Elektriciteit, gas, water en verwarming
  • Toegang tot overdekte zwembad 
  • BTW

Niet bij de huur inbegrepen:

Verplichte bijkomende kosten 

  • Eindschoonmaak 
  • Bedlinnen 
  • Reserveringskosten
  • Toeristenbelasting

4) Waar kan ik de routebeschrijving naar het park vinden?

U kunt op deze pagina via de afbeelding van de plattegrond doorklikken naar Google Maps. Vanaf daar kunt u een routebeschrijving krijgen naar het park.

5) Van wanneer tot wanneer loopt een weekend-, midweek- en weekverblijf?

Weekendverblijf
Een weekend begint vrijdag om 15.00 uur en eindigt maandag om 10.00 uur (3 nachten).

Midweekverblijf
Een midweek begint maandag om 15.00 uur en eindigt vrijdag om 10.00 uur (4 nachten).

Weekverblijf
Een week loopt van vrijdag 15.00 uur tot vrijdag 10.00 uur of maandag 15.00 uur tot maandag 10.00 u

In bepaalde periodes kunt u het late en of vroege vogel arrangement bij boeken, zodat u op vertrekdag nog even kunt uitslapen of op de aankomst dag eerder in uw vakantievilla kan.

6) Wat zit er in de diverse pakketten?

Babypakket:

  • Kinderbadje
  • Kinderbedje
  • Kinderstoel
  • Kinderbox

Peuterpakket:

  • Kinderbedje
  • Kinderstoel


Keukendoekenpakket:

  • 1 handdoek
  • 1 theedoek


Handdoekenpakket:

  • 1 kleine handdoek
  • 1 grote handdoek

VIP-pakket (voor 2 personen):

  • Welkomstpakket incl. een fles rode wijn
  • Koffie en thee pakket
  • Badpakket
  • Keukendoekenpakket
  • Handdoekenpakket
  • Opgemaakte bedden bij aankomst

7) Hoe is de betaalprocedure?

Na ontvangst van de reserveringsbevestiging voldoet u een aanbetaling van 30% van de verschuldigde totaal reissom.
Betaling van voornoemde bedrag dient te geschieden bij reserveren online of binnen 7 dagen na datum van de bevestiging tevens factuur van de reservering. Het restant van de totaal verschuldigde som dient door IJsselhof te zijn ontvangen maximaal 6 weken voor de dag van aanvang van het bij IJsselhof geboekte zoals vermeld in de bevestiging.

Bij reservering binnen 6 weken tot 7 dagen voor aanvang van uw verblijf dient het gehele reserveringsbedrag ineens online of binnen 7 dagen voldaan worden na ontvangst van de reserveringsbevestiging.

Bij reservering binnen 1 week voor aanvang van uw verblijf dient de totaal verschuldigde som direct online of bij aankomst te worden voldaan.

8) Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

IJsselhof zorgt ervoor dat uw persoonlijke gegevens strikt vertrouwelijk blijven. Uw persoonlijke gegevens worden zorgvuldig behandeld en beveiligd conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Het gegevensbestand wordt gebruikt voor onze gastenadministratie. Deze gegevens kunnen tevens worden gebruikt om gerichte informatie en aanbiedingen over onze producten en diensten te geven.

9) Waarom krijg ik geen korting terwijl dit wel op de site vermeld staat?

Voor kortingen dient u altijd rekening te houden met de kortingsvoorwaarden. 

Kortingsvoorwaarden

De kortingen gelden in bepaalde perioden voor jonge gezinnen en senioren. De korting is over de basis huursom. Om als jong gezin in aanmerking te komen voor de korting dient het jongste kind op tijdstip van verblijf 4 jaar of jonger te zijn. Om als senior in aanmerking te komen voor de korting dient één van de gasten op moment van verblijf 55 jaar of ouder te zijn.

Heeft u een speciale kortingscode dan dient u deze zelf in te voeren tijdens het online boeken.

De meeste kortingen zijn niet combineerbaar met andere kortingen.

Wilt u bij het online boeken als opmerking de geboortedatum van de persoon aangeven waardoor de korting van toepassing is.

Loopt u vast tijdens het on-line boeken kunt u tijdens kantooruren contact met onze receptie opnemen.

10) Heeft Villavakantiepark IJsselhof een speciale kindervilla?

Villavakantiepark IJsselhof heeft 6 speciaal ingerichte kindervilla’s. Deze villa is voorzien van 7 éénpersoonsbedden en een kinderledikant.

Sommige van deze villa’s zijn gelegen aan het water, echter voor de veiligheid van uw kinderen en voor uw vakantierust voorzien van een afrastering. Andere Kindervilla's zijn gesitueerd aan onze rustige dijkkant, deze zijn niet gelegen aan het water. Daarnaast zijn de villa’s uitgerust met wasmachine en droger,  commode met aankleedkussen, kinderbed, kinderbad box, traphekje boven, beveiligde stopcontacten, bolderwagen en buiten een zandbakje en picknicktafel.

De kindervilla is bij het online boeken terug te vinden onder villa type Medemblik.

11) Krijg ik een betalingsbevestiging?

Indien uw betaling overgemaakt is op rekeningnummer NL86 RABO 0120 3217 69 van Villavakantiepark IJsselhof en voorzien is van het reserveringsnummer, kunt u ervan uitgaan dat uw betaling goed bij ons is binnengekomen. U ontvangt hiervan een automatisch gegenereerde betalingsbevestiging indien uw e-mailadres bij ons bekend is.

12) Wat zijn de openingstijden van het zwembad?

Het zwembad 'De Oase' is dagelijks geopend van 9:00 tot 18:00, waarvan het eerste uur speciaal gereserveerd is voor volwassenen om baantjes te zwemmen. In verschillende periodes van het jaar kunnen er aanpassingen op deze tijden zijn i.v.m. onderhoud etc. In het hoogseizoen is het zwembad langer open. De meest actuele openingstijden vind u op het informatiebord bij onze receptie op het park.

In de omgeving zijn er meerdere alternatieven, wij adviseren De Zeehoek in Wervershoof  (3 km),  Enkhuizerzand in Enkhuizen (12 km) en De Waterhoorn in Hoorn (18 km).

13) Wat zijn de openingstijden van de receptie?

De openingstijden van de receptie vindt u op de informatiepagina over de receptie.

14) Wat zijn de kosten om met voorkeur te boeken?

Heeft u voorkeur voor een bepaald villanummer, ligging, naast elkaar etc., dan betaald u eenmalig € 24,50 en heeft u zekerheid van uw keuze.

Wanneer u online via onze website bij ons boekt, dan kunt u via de knop "Voorkeursboeking" een villa aanklikken die u wenst (degene die nog vrij zijn worden groen aangegeven). Deze knop krijgt u te zien na het kiezen van een periode in de kalender.

15) Is er een barbecue aanwezig?

Er is niet standaard een barbecue aanwezig in de villa.
Het is wel toegestaan. Deze dient u wel zelf mee te brengen.
Wij vragen u deze op het terras te plaatsen met daarnaast een emmer water.

Of bestel van te voren een complete barbecue met vlees, saus, brood etc. erbij via www.barbecue.nl.

16) Wat voor koffiezetapparaat is er aanwezig?

In onze villa's staan filter koffiezetapparaten. In het type Medemblik Wellness 6 is tevens een Nespressomachine aanwezig.

17) Is er Wifi aanwezig op het park?

Er is gratis WiFi aanwezig op het gehele vakantiepark.

18) Is een huisdier toegestaan?

Ja, maximaal 2 huisdieren zijn toegestaan per villa. 
Kosten: € 4 per dier, per nacht + € 12 extra schoonmaakkosten

Ze dienen wel aangelijnd te zijn op het park en tijdens verblijf in de villa alleen in de woonkamer en de hal. 
Bij de ingang van het park vindt u een groot grasveld waar u uw hond kunt uitlaten.

19) Wat zit er in het boodschappenpakket (Groot)?

Het grote boodschappenpakket houdt in: 
1 fles Cola, Fanta, Rode wijn, Witte wijn en Jus d'Orange, 1 pak halfvolle melk, sixpack Heineken bier, pak 500 gr Roodmerk koffie, halfvolle koffiemelk 500 ml, pakje thee Engelse Melange, Suikerklontje 500 gr, 4 witte Pistoletjes, 4 Croissants, kuipje halverine Boter, 10 Scharreleieren, Boeren Schouderham 115 gr, Belegen kaasplakken 230 gr, Kipfilet 100 gr, Gekookte gelderse 125 gr., Lu mini Crackers naturel 250 gr, Brie 200 gr, zoute Pinda's 250 gr, Lay's naturel Chips en Haribo kindermix 250 gr. 

20) Heb ik een visvergunning nodig om te vissen op het vakantiepark?

Elk jaar worden er vissen uitgezet in het water op Villavakantiepark IJsselhof. Het gaat om verschillende soorten karpers en voorntjes.

U kunt gratis vissen vanaf de steiger bij uw villa of bij de visvijver. U heeft hiervoor dus geen visvergunning nodig. Wel als u buiten het vakantiepark gaat vissen. U kunt dan terrecht in Wervershoof bij Hengelsport / Dierenspeciaalzaak de Moel (op 4,5 km).
We vragen u wel de vissen terug te zetten in het water. Het is niet voor consumptie. 

Of ga een dagje vissen bij de Visput in Andijk (op 5 km). Hier kunt u een dagticket kopen. 

Vacature Schoonmaker (m/v)

Voor ons vakantiepark in de proefpolder in Andijk zijn we op zoek naar een schoonmaker die twee dagen per week zorgt voor de schoonmaak van onze vakantievilla’s. Het park bestaat uit 80 vakantievilla’s en heeft een vast schoonmaakteam.

Wij zijn op zoek naar iemand die goed zelfstandig, planmatig en netjes kan werken en een vaste kwaliteit aflevert. Als vakantiepark hechtten wij grote waarde aan de kwaliteit van ons product. Als schoonmaker vervul je een belangrijke rol hierin, de schoonmaak moet altijd tiptop in orde zijn!

Wij vragen:

  • Aantoonbare ervaring in schoonmaakwerk
  • Beschikbaar voor 16 uur, de maandag en vrijdag
  • Kunnen werken onder tijdsdruk
  • Beschikbaar tijdens (school)vakanties
  • Flexibiliteit
  • Netjes en snel kunnen werken
  • Zelfstandigheid

Beschikbaar zijn in de (school)vakanties is een must.

Wilt u ons team versterken?
Dan kunt u een sollicitatiebrief met CV richten aan:

Villavakantiepark IJsselhof B.V.
Proefpolder 4-720
1619 EH Andijk
t.a.v. Franciënne van de Wijngaart, Coördinator Schoonmaak
Voor inlichtingen tel: 0228-591926
E-mail: pz@villavakantieparkijsselhof.nl

Vakantiekrachten

Pssst …. We zijn ook nog op zoek naar vakantiekrachten voor in de schoolvakanties.
Het werk betreft oa. het schoonmaken van de villa’s op de wisseldagen.
Zin in wat extra bijverdienen in de vakanties? Reageer dan via pz@villavakantieparkijsselhof.nl

Stageplaatsen

Stage lopen bij Villavakantiepark IJsselhof betekent werken in de sector verblijfsrecreatie waarin uitdaging, afwisseling en eigen verantwoordelijkheid centraal staat. Voor de ontwikkeling van je vakkennis, je creativiteit en van jezelf als persoon, kun je bij ons terecht.

Gezocht: Enthousiaste stagiaires die van aanpakken weten! 
Regelmatig hebben wij ruimte voor MBO en HBO stagiaires op ons park, Villavakantiepark IJsselhof te Andijk.
Wij hechten veel waarde aan gastvriendelijkheid, zelfstandigheid, initiatief en collegialiteit.

Aangeboden: Leerzame stageplaatsen op Villavakantiepark IJsselhof, onder goede begeleiding en tegen een aantrekkelijke stagevergoeding.

Is stagelopen bij Villavakantiepark IJsselhof voor een jouw uitdaging? 
Stuur dan een gemotiveerde sollicitatiebrief inclusief CV naar pz@villavakantieparkijsselhof.nl.

Wij willen graag van je weten welke opleiding en richting je volgt, wanneer je stageperiode is, voor hoe lang en wat je wilt leren tijdens je stage.